Sūdzība

Ko jūs varat lūgt?

Īstenojot nepilnīgas izpildes tiesības, jūs nevarat nekavējoties pieprasīt atkāpties no līguma bez turpmākas iejaukšanās. Sākotnēji, ja defektu nevar novērst bez liekas kavēšanās, varat pieprasīt jaunas preces piegādi. Tomēr šī prasība nedrīkst būt nesamērīga preces defekta rakstura dēļ. Ja defekts attiecas tikai uz vienu preces daļu, pircējam ir tiesības apmainīt tikai šo daļu. Tikai tad, ja iepriekšminētais nav iespējams, piemēram, tādēļ, ka attiecīgā prece vairs netiek ražota, Jūs varat pieprasīt atkāpšanos no līguma. Ja defektu var novērst bez nepamatotas kavēšanās, jums ir tiesības uz defekta novēršanu bez maksas. Tikai tad, kad atkārtoti, t.i., vismaz trīs reizes rodas viens un tas pats novēršamais defekts, vai precei vienlaikus rodas vairāki defekti, Jūs varat izvēlēties starp jaunas preces piegādi, bojātās daļas nomaiņu vai atkāpšanos no līguma. Ja jūs nepiemērojat kādu no šiem noteikumiem, jums ir tiesības pieprasīt saprātīgu pirkuma cenas atlaidi.

Jūs varat panākt ātrāko pretenzijas apstrādi, pieprasot preces tieši autorizētā servisa centrā. To sarakstu varat atrast produktam pievienotajā instrukcijā vai garantijas sertifikātā, ja tas ir izsniegts precei.

Ja precēm nav autorizēta servisa vai vēlaties iesniegt pretenziju tieši pie mums, varat to izdarīt divos iespējamos veidos. Kopā ar preci iesakām nodrošināt preces iegādi apliecinošu dokumentu un aizpildītu pretenzijas veidlapu. Jūsu sūdzība tiks pieņemta un apstrādāta ātrāk.

Sūdzību varat iesniegt personīgi birojā Česká Třebová, Kubelkova ielā 1789 vai Albrechtice 52 Lanškroun (vienojoties pa tālruni 777 96 96 03), vai sūtīt Č.Třebová.

Ja vēlaties sūdzēties par precēm, kuras ir grūti transportēt, lūdzu, vispirms norādiet sūdzību uz e-pastu info@garden-parts.cz

Ko darīt, kad…

  • saņemtā prece ir bojāta

Saņemot preci no pārvadātāja, lūdzam rūpīgi pārbaudīt piegādāto preci, sūtījumu.
Ja prece ir bojāta, kaut arī iepakojums ir neskarts, nekavējoties jāinformē pa tel.777 96 96 03.

  • preces ieradās nepilnīgi vai neatbilda pasūtītajam veidam

Šādā gadījumā, lūdzu, rakstiet uz e-pastu info@garden-parts.cz, kur mēs jums palīdzēsim individuāli, vai zvaniet 777 96 96 03.

Kā rīkoties ar sūdzību

Sazinieties ar mums un aprakstiet problēmu, kas jums radusies ar produktu. Mēs sniegsim Jums pilnīgu un profesionālu informāciju, pastāstīsim, vai tas tiešām ir defekts un vai to ir iespējams novērst pašam, vai ir nepieciešams uzsākt sūdzību procedūru.

Par derīgas prasības apstrādi nav jāmaksā.

Ja sūtāt preces atpakaļ uz uzņēmumu, vienmēr iekļaujiet šādus dokumentus:

  • rēķins/nodokļu dokuments (kopija)
  • garantijas sertifikāts (ja izdots precei)
  • deaktivizēts sūdzību protokols, lejupielādējams ŠEIT.

Sūdzības izskatīšanas termiņš

Sūdzība jāizskata likumā noteiktajā 30 kalendāro dienu laikā. Šis periods sākas nākamajā dienā pēc preču piegādes iestādē un beidzas, kad iestādē tiek izskatīta sūdzība.

Dāvanām, kuras tiek sniegtas pilnīgi bez maksas, nevar attiecināt nekādas patērētāju tiesības. Šādas preces atbilst Dāvanu līguma noteikumiem un visiem standartiem saskaņā ar spēkā esošajiem Čehijas Republikas tiesību aktiem.

Labi zināt

Kā darbojas produkta garantija.
Tāpat kā jebkuram uzņēmumam, arī mūsu uzņēmumam ir savi noteikumi un nosacījumi, kas to regulē.
Ja esat izvēlējies preci un atklājis, ka tā jums nav piemērota, jums ir iespēja atgriezt preci 14 dienu laikā. Veidlapu var lejupielādēt šeit.